+385 1 617 6127
Prijava



NOVA REGISTRACIJA

* Podatak nije obavezan
* Podatak nije obavezan






Sve o
osiguranju




1.SKIFUN GARANCIJA U SLUČAJU OTKAZA PUTOVANJA (NOVOST - pokriva i otkaz u slučaju epidemije!)
Zdravlje i sigurnost naših klijenata nam je na prvom mjestu. Obzirom na okolnosti uzrokovane epidemijom COVID-19 (poznatiji i kao korona virus), odlučili smo za vas sastaviti poseban paket - SKIFUN GARANCIJU za bezbrižnu rezervaciju putovanja u ovim trenutno nesigurnim vremenima.
 
Prilikom rezervacije određenog skijaškog aranžmana, putnik ima mogućnost uplate Skifun garancije koja vrijedi u sljedećim slučajevima, a uz predočenje odgovarajuće potvrde: 
 
- Iznenadna bolest ili smrt putnika ili člana njegove uže obitelji
- Proglašenje epidemije u matičnoj ili odredišnoj zemlji, kao i svim tranzitnim zemljama koje bi putniku onemogućavale dolazak u destinaciju
- Svrstavanje tranzitne ili odredišne destinacije na crvenu listu od strane nadležne državne institucije RH što bi podrazumijevalo obveznu karantenu po povratku u prebivalište
- Službeni sudski i vojni pozivi
- Elementarne nepogode u mjestu prebivališta

Navedene uvjete potrebno je ispuniti odnosno prijaviti najkasnije jedan (1) dan prije polaska na odabranu destinaciju odnosno jedan dan prije početnog datuma putovanja. Ukoliko budu ispunjeni gore navedeni uvjeti te predočena odgovarajuća potvrda, garantiramo povrat cjelokupnog iznosa (umanjen za iznos administrativnih troškova i iznos premije otkaza putovanja) u roku 15 dana od otkaza putovanja. Agencija zadržava pravo naplate premije za otkaz putovanja koja iznosi 5% od ukupne cijene aranžmana, a minimalno 6,26 € i naplate administrativnih troškova od 15 € po rezervaciji.
 
Detalji su navedeni u točki 10. Općih uvjeta poslovanja koje možete pogledati na sljedećem linku: www.skijanje.etours.hr/opci-uvjeti/
 
 
2.SNJEŽNA GARANCIJA 
Putnici mogu ugovoriti i uplatiti Snježnu garanciju za sve aranžmane koji uključuju skipass. U slučaju ostvarenja uvjeta i aktivacije Snježne garancije, ista se odnosi isključivo na uplaćenu vrijednost ski passa, a putnik ima pravo na povrat cijelog uplaćenog iznosa ski passa. U tom slučaju putnik nema pravo na povrat troškova rezervacije, osiguranja te Snježne garancije.
 
U slučaju da putnik nije uplatio Snježnu garanciju, agencija zbog nedostatka snijega ili problema sa žičarama u odabranom skijaškom centru nije dužna nadoknaditi uplaćenu vrijednost aranžmana.
 
Vjerodostojna isprava za rad ski liftova u odabranom skijalištu je službeni dokument vlasnika skijališta. 
 
Otkaz smještaja ili promjena smještaja zbog nedostatka snijega vrši se u skladu s Općim uvjetima i uputama (stavak 7.) koje možete pogledati na linku:  www.skijanje.etours.hr/opci-uvjeti/

Uvjeti ostvarenja i aktivacije Snježne garancije:
- U slučaju kada je odabrani skijaški centar u potpunosti zatvoren isključivo zbog nedostatka snijega na dan stupanja na snagu skipass-a koji je putnik uplatio agenciji.
Agencija je dužna putnika obavijestiti o potpunom zatvaranju rezerviranog skijališta minimalno 24 sata prije početka djelovanja Ski pass-a.  
- Plaćanje ukupne vrijednosti odabranog aranžmana. Ukoliko putnik ne uplati cijeli iznos odabranog aranžmana, on nema pravo na ostvarivanje Snježne garancije. 
 
 
3. CORIS OSIGURANJE
Bilo da ste u inozemstvu privatno ili poslovno, nenadana ozljeda ili bolest može nastupiti u svakom trenu, stoga je pametno unaprijed se osigurati.
 
CORIS osiguranje pokriva sve troškove nastale u inozemstvu kao posljedica novonastale bolesti ili ozljede. Možete se osigurati kao pojedinac, obitelj ili grupa koja putuje zajedno.
 
Naš korisnički centar u izravnom je kontaktu s pacijentom, bolnicom i liječnikom koji pruža skrb, i vama na raspolaganju od prvog poziva do povratka kući. Dostupan je na broj telefona +386 1 519 20 20 (24/7), a troškove poziva također pokriva CORIS osiguranje.
Copyright © 2007 - 2020 S.K.I.F.U.N. d.o.o.. Sva prava pridržana.